PUBLICAT 11-08-2017  |  Expira la 22-10-2017

Specialist servicii clienti

Aplica Interviu

Candidatul POTRIVIT

Daca:
•Ai cel putin studii medii, cu diploma de bacalaureat sau esti student;
•Esti atras de o cariera in relatia cu clientii;
•Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor;
•Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara;
•Esti o persoana determinata, calma si pozitiva;
•Detii minime cunostinte de MS Office (email, internet, Word, Excel).

DESCRIERE JOB

Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:
•Vei contacta clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii Telekom, cu scopul de a-i convinge sa ramana in retea;
•Vei consulta informatiile disponibile în sistemele IT, despre contul clientilor si ofertele disponibile, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
•In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitării de reziliere si vei propune cele mai bune soluţii pentru a păstra clienţii în reţea;
•Vei promova produsele şi serviciile companiei in scopul cresterii veniturilor;
•Vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii si proceduri de lucru;
•Vei primi suportul supervisor-ului tau de fiecare data cand vei avea nevoie;
•Vei primi feedback de la supervisor-ul tau privind activitatea desfasurata, astfel incat sa puteti identifica impreuna nevoile tale de training si dezvoltare.

Beneficii

Ce vei castiga din aceasta experienta:
•Venituri in functie de performanta ta (salariu fix si comision motivant in functie de rezultatele tale);
•Pachet de beneficii flexibil, pe care il poti customiza in functie de nevoile tale;
•Program de lucru flexibil (part time/full time/ture);
•Traininguri oferite de Telekom, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
•Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale, care te vor ajuta pe viitor, in cariera ta;
•Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul Telekom.

Descriere Companie

Telekom Romania Mobile Communications

Telekom Romania Mobile Communications



Detalii Job


Departament

  • Client Service / Call Center

Tip Job

  • Full Time
  • Project Based

Oras

  • Bucuresti

Nivel

  • Entry-Level
  • Mid-Level
  • Student