PUBLICAT 19-09-2017  |  Expira la 27-01-2018

Specialist salarizare

Aplica Interviu

Candidatul POTRIVIT

  • Minim 3 ani de experienţă într-o poziţie similară într-o companie din domeniul retailului
  • Studii în domeniul economic
  • Foarte bună cunoaştere a legislaţiei muncii şi a legislaţiei fiscale legată de veniturile salariale
  • Cunoştinţe avansate de operare pachet MS Office
  • Să deţină atestat de inspector resurse umane
  • Să aibă cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu
  • Să fie organizat, responsabil şi capabil să respecte termenele limită
  • Să fie orientat spre oameni şi soluţii, deschis, flexibil
  • Să colaboreze eficient şi agreabil cu colegii şi cu partenerii externi
  • Experienţa de lucru cu Charisma HCM reprezintă un avantaj

DESCRIERE JOB

  • Verifică pontajele lunare pentru calculul salarial.
  • Calculează indemnizaţiile cuvenite pentru concediile de odihnă efectuate şi a drepturilor de concedii de odihnă cuvenite şi neefectuate până la data încetării contractelor individuale de muncă.
  • Operează şi verifică corectitudinea datelor înscrise în certificatele de concedii medicale.
  • Operează modificările referitoare la drepturile de concediu de odihnă, sporuri salariale, salarii de încadrare, avansuri salariale, compensaţii, beneficii, reţineri, popriri, etc.
  • Face calculul deducerilor anuale cuvenite angajaţilor înscrişi în sistemele facultative de pensii.
  • Face calculul bonusurilor salariale nete sau brute, al sporurilor salariale ocazionale sau permanente în sumă netă / brută / procent, al diverselor adaosuri salariale, avantaje în natură, ajutoare sociale etc.
  • Întocmeşte declaraţiile de salarizare ce stabilesc dreptul la deduceri personale şi toate celelalte elemente necesare în calculul salarial (funcţia de baza, casa de asigurări de sănătate, numărul de persoane aflate în intreţinerea salariatului, gradul de handicap, statut de pensionar, etc.).
  • Generează şi validează statele de plată.
  • Generează centralizatorul de taxe sociale angajat / angajator.
  • Generează şi depune declaraţia unică D112 privind contribuţiile sociale
  • Generează anexele declaratiei D112 necesare pentru recuperarea creantelor FNUASS .
  • Generează nota contabilă de salarii conform cu planul contabil.
  • Generează fluturaşii salariali şi îi transmite către managerii punctelor de lucru şi de departamente.
  • Transmite către persoana responsabilă necesarul pentru plata salariilor nete.
  • Generează fişierul pentru viramentul salariilor individuale.
  • Completează formularele statistice lunare, trimestriale, anuale solicitate de către Institutul Naţional de Statistică.
  • Realizează diverse rapoarte la solicitarea managementului.
  • Oferă explicaţii referitoare la situaţia veniturilor încasate la cererea salariaţilor.
  • Asigură suport şi consultanţă pentru management cu privire la diverse speţe privind legislaţia muncii şi cea fiscală legată de veniturile salariale.

Beneficii

  • Nivelul de salarizare variază în funcție de angajat și de nivelul de experiență.
  • Pachet salarizare: Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță în funcție de rezultatele librăriei și/sau ale angajatului.
  • Discount la achizițiile de produse din Cărturești.
  • Participare la traininguri interne.
  • Acces la workshopuri și evenimente culturale.
  • Posibilitatea de a fi la curent cu noutăți din domeniul cultural, de a cunoaște oameni interesanți și personalități din domeniul cultural.
  • Posibilitatea de a se implica în proiecte culturale și de a-și vedea proiectele implementate.
  • Atmosferă placută, într-o echipă pasionată de lectură, muzică, fotografie, film sau design.

Descriere Companie

CARTURESTI

CARTURESTI



Detalii Job


Departament

  • Finance / Accounting
  • Human resources

Tip Job

  • Full Time

Oras

  • Bucuresti

Nivel

  • Entry-Level
  • Management
  • Mid-Level

OFERTA

  • NEGOCIABIL