PUBLICAT 09-08-2017  |  Expira la 22-11-2017

Responsabil produs si piata sanatate - BRD AV

Aplica Interviu

Candidatul POTRIVIT

  • Dezvolta gama de produse a companiei in colaborare cu departamentele de vanzari, actuariat si marketing;
  • Elaboreaza documentele corespunzatoare pentru procedura de creare a unui produs nou (studiu de oportunitate, oferta comerciala, concluziile planului de afaceri (volume, rate de penetrare), note pentru Comitetul de Produse Noi, documentare legala;
  • Coordoneaza proiectele de marketing si realizeaza raportarile corespunzatoare proiectului (pe plan intern si cu distribuitorii) si emite alerte daca este necesar;
  • Identifica puncte de decizie si le supune aprobarii interne sau aprobarii distribuitorilor daca este necesar(de ex: TPA, oferte, pricing strategy, training.);
  • Monitorizeaza produsul dupa lansare (monitorizarea productiei, rate de penetrare, probleme operationale, plangeri, intrebari din retea) si propune un plan de actiune pentru a creste satisfacerea nevoilor clientilor;
  • Monitorizeaza piata alocata, elaboreaza in mod regulat studii de piata si propune noi puncte de dezbatere pentru planul de marketing;
  • Indeplineste alte sarcini alocate de superiorul direct;
  • Contribuie la coerenta in ansamblu a activitatilor de marketing (pretul produsului, promovare, distributie) in colaborare cu celelate departamente implicate si in special cu departamentul de marketing operational si comunicare;
  • Face propuneri in concordanta cu trend-ul pietei si identifica/maximizeaza pro-activ oportunitatile

DESCRIERE JOB

  • Dezvolta gama de produse a companiei in colaborare cu departamentele de vanzari, actuariat si marketing;
  • Elaboreaza documentele corespunzatoare pentru procedura de creare a unui produs nou (studiu de oportunitate, oferta comerciala, concluziile planului de afaceri (volume, rate de penetrare), note pentru Comitetul de Produse Noi, documentare legala;
  • Coordoneaza proiectele de marketing si realizeaza raportarile corespunzatoare proiectului (pe plan intern si cu distribuitorii) si emite alerte daca este necesar;
  • Identifica puncte de decizie si le supune aprobarii interne sau aprobarii distribuitorilor daca este necesar(de ex: TPA, oferte, pricing strategy, training.);
  • Monitorizeaza produsul dupa lansare (monitorizarea productiei, rate de penetrare, probleme operationale, plangeri, intrebari din retea) si propune un plan de actiune pentru a creste satisfacerea nevoilor clientilor;
  • Monitorizeaza piata alocata, elaboreaza in mod regulat studii de piata si propune noi puncte de dezbatere pentru planul de marketing;
  • Indeplineste alte sarcini alocate de superiorul direct;
  • Contribuie la coerenta in ansamblu a activitatilor de marketing (pretul produsului, promovare, distributie) in colaborare cu celelate departamente implicate si in special cu departamentul de marketing operational si comunicare;
  • Face propuneri in concordanta cu trend-ul pietei si identifica/maximizeaza pro-activ oportunitatile

Beneficii

  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist;
  • Tip de contract: perioada nedeterminata.

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare

Descriere Companie

BRD - Groupe Société Générale