PUBLICAT 24-10-2017  |  Expira la 28-02-2018

CUSTOMER SERVICE OPERATOR

Aplica Interviu

Candidatul POTRIVIT

  • Educație: Studii superioare
  • Minim 2 ani experiență în customer service
  • Abilitați de operare PC (Word, Excel, Power Point)
  • Competențe: abilitați de comunicare verbală și scrisă, abilitați tehnice excelente, atenție la detalii, rezistență la stres, orientare către client, spirit de echipă, determinare, perseverență, seriozitate, corectitudine.

DESCRIERE JOB

  • Asigură consiliere şi asistenţă post vânzare clienţilor companiei şi afiliaţilor, în colaborare cu alte departamente abilitate din cadrul companiei.
  • Gestionează datele clienţilor şi afiliaţilor în sistemele informatice ale companiei: introduce contracte, comenzi, anexe, operează modificări ale datelor clienţilor şi afiliaţilor, precum şi modificări contractuale.
  • Întocmește si transmite facturile proforma către clienţi şi afiliaţi.
  • Promovează modalităţile de comandă electronică şi contribuie la mărirea numărului de clienţi care efectuează comenzi online.
  • Transmitere corespondenţa către clienți/afiliați.

Beneficii

  • Pachet salarial atractiv
  • Posibilitate de a lucra intr-o companie internationala
  • Reale posibilitati de avansare
  • Decontare transport

Descriere Companie

IKEA

IKEA



Detalii Job


Departament

  • Client Service / Call Center

Tip Job

  • Full Time
  • Project Based
  • Temporary

Oras

  • Bucuresti

Nivel

  • Entry-Level
  • Mid-Level

OFERTA

  • CONFIDENTIAL