PUBLICAT 20-09-2017  |  Expira la 27-01-2018

Agent Call Center

Aplica Interviu

Candidatul POTRIVIT

  • Persoane comunicative, cu voce placuta si prezenta de spirit.
  • Capacitate de a asimila rapid informatiile.
  • Cunostinte minime de operare PC.
  • Capacitate de adaptare rapida la un mediu de lucru dinamic.
  • Capacitatea de a lucra cu obiective precise.
  • Studii: medii/superioare

DESCRIERE JOB

Responsabilități:

  • Identificarea potențialilor clienți
  • Pregăteşte informaţiile necesare procesului de prezentare a companiei în vederea stabilirii de întâlniri pentru consultanții de vânzări
  • Administrarea și dezvoltarea portofoliului de prospecți /clienți;
  • Identifică nevoile clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile serviciilor
  • Urmăreşte stadiul cererilor înregistrate şi contactează clienții, atunci când este cazul, pentru a le oferi informaţiile necesare

Beneficii

  • Salariu de baza + bonusuri lunare in functie de performanta.
  • Program de lucru: Luni - Vineri: 16.00 – 20.00

Descriere Companie

EUROCOR

EUROCOR



Detalii Job


Departament

  • Client Service / Call Center

Tip Job

  • Part Time

Oras

  • Bucuresti

Nivel

  • Entry-Level
  • Student
  • Unskilled

OFERTA

  • NEGOCIABIL